Nathan pratar om att återförenas med Ariana med "over and over agian"

Den 4 februari, var det en artikel som Billboard skrivit, där Nathan Sykes intervjuades. Han talade om att samarbeta med Ariana Grande igen. Kolla in artikeln nedan:
 
Han toppade dans diagramet tillbaka i augusti med "Kiss Me Quick" och klättrat upp till nr 3 med remixen "Over and Over Agian", med Ariana Grande. Over and Over Agian släpptes faktiskt i UK förra året, men Sykes hade en känsla att hans gamla vän kunde lägga till något speciellt. 
 
"Jag satt där och lyssnade på låten när den kom på radion i Storbritannien, och jag sa:" Du vet vem som skulle låta bra på detta? "- Det var bara en riktigt slumpmässig tanke -" Ariana. Hon skulle låter fantastiskt på den här låten. Vi hade gjort "Almost Is Never Enough", på hennes debutalbum Yours Truly, och där träffade jag min exekutiv producent Harmony Samuels. Han är bara fantastisk. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN | JOHANNA LAUSING