Mac Miller pratar om ett samarbete med Ariana

Den 17 augusti, hade Mac Miller en intervju med Milk Studios om hans kommande album The Divine Feminine, och han pratar om att samarbete med Ariana!
 
The Divine Feminine är den kommande fjärde studioalbum av amerikansk rappare Mac Miller. Den är planerad att släppas den 16 September, 2016
 
Kolla in intervjun nedan:
Så du har precis släppt en låt med Anderson .Paak, du har en låt med Kendrick Lamar och du har samarbetat med andra artister. Vem var din favorit person att samarbeta med på kvinnliga sidan?
 
Det finns en låt med Ariana Grande som är riktigt, riktigt stram. Jag sjunger den hela tiden och skillnaden i båda oss från när vi var yngre (2013) tills nu? Vi båda har vuxit så mycket. Låten är mycket sårbar för mig också eftersom det är just jag som sjunger, rakt upp.
 
Var det skrämmande att sjunga med henne?
 
Nej, våra röster låter riktigt bra [tillsammans]! Hon kommer att bli en otrolig sångare eftersom hennes röst kan göra någonting. Min röst? den är mycket rå och äkta. Det är som, "Oh shit du kan sjunga." Jag är självmedveten om det men det är min favorit sak att göra.
 
Bara en vecka sedan, de två artisterna överraskade fansen med Into You Remix! Detta är inte deras enda samarbete, eftersom de slog sig ihop med Arianas första hitsingel The Way år 2013. 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

BLOGGDESIGN | JOHANNA LAUSING